Od roku 2009 se začala naplňovat vize o plně vybavených kancelářích i pro menší a střední firmy, které bych se jinak do prvotřídních kancelářských budov nedostali. To vše s úsporou nákladů, času a flexibilitou času i podmínek. Jak čas plynul z jednoho centra v roce 2022 provozujeme 12 úspěšných lokalit.
Podle Adama Zvady je 12 center pořád málo. Jde jenom o úhel pohledu…
Momentálně provozujeme více než 34 tisíc metrů čtverečních ve 12 centrech v Praze. Jsme největším poskytovatelem flexibilních kanceláří s tržním podílem více než 34 %. Naše odvětví má dnes v Praze pouze 2,7 procenta plochy kancelářského trhu. Poptávka po tradičních kancelářích však v roce 2019 prudce spadla a nezvedá se, zatímco po flexibilních pracovištích poptávka stále roste.
Vzorem a inspirací pro rebranding v roce 2020 byli naši současní i potenciální klienti.
Novým názvem firmy jsme chtěli lépe vystihnout obor našeho byznysu a soudržný vztah mezi našimi týmy a klienty, kteří tvoří jednu komunitu, jeden velký nerozdělený fungující ekosystém. Jsme společnost, jež nabízí prémiové kancelářské a eventové prostory pro firmy všech velikostí od jednotlivců až po firmy o stovkách zaměstnanců. Chtěli jsme nejen ulehčit práci pro webové vyhledávače, ale také odrazit exkluzivní esenci našich prostor a komunity v nich.
Nastupující generace mnohem více než jejich rodiče dbají na životní prostředí, své zdraví a jistou nezávislost.
Dnešní mládež se oproti svým rodičům diametrálně odlišná v tom, jak se vyjadřuje, obléká, stravuje. Preferují jiný způsob komunikace a socializace, osobní hodnoty vnímají jinak. Proč by si pak někdo měl myslet, že budou chtít pracovat ve stejném prostředí v neměnné pracovní době od devíti do pěti a se stále stejnými kolektivem jako jejich rodiče?
Nedávno jsme otevřeli nové centrum Rustonka v Praze 8, kde bude štafeta privátních kanceláří, zasedacích místností, konferenčních prostor i možnosti umístit sem sídlo firmy pokračovat.
Prostory jsme převzali po konkurenčním poskytovateli.
Ušetřil nám tenhle základ práci při budování nového centra? Přečtěte si v článku Týdeníku Euro, kde se dozvíte i to, co je hlavním faktorem při rozhodování umístnění centra, kdo je náš zákazník i o tom, jaký vliv měla pandemie na úspěch společnosti Scott.Weber Workspace.