Mladší ročníky v našich budovách zajímá udržitelnost, kladou větší důraz na duševní zdraví, svobodu a flexibilitu.

Od roku 2009 se začala naplňovat vize o plně vybavených kancelářích i pro menší a střední firmy, které bych se jinak do prvotřídních kancelářských budov nedostali. To vše s úsporou nákladů, času a flexibilitou času i podmínek. Jak čas plynul z jednoho centra v roce 2022 provozujeme 12 úspěšných lokalit.

Podle Adama Zvady je 12 center pořád málo. Jde jenom o úhel pohledu…

Momentálně provozujeme více než 34 tisíc metrů čtverečních ve 12 centrech v Praze. Jsme největším poskytovatelem flexibilních kanceláří s tržním podílem více než 34 %. Naše odvětví má dnes v Praze pouze 2,7 procenta plochy kancelářského trhu. Poptávka po tradičních kancelářích však v roce 2019 prudce spadla a nezvedá se, zatímco po flexibilních pracovištích poptávka stále roste.

Vzorem a inspirací pro rebranding v roce 2020 byli naši současní i potenciální klienti. 

Novým názvem firmy jsme chtěli lépe vystihnout obor našeho byznysu a soudržný vztah mezi našimi týmy a klienty, kteří tvoří jednu komunitu, jeden velký nerozdělený fungující ekosystém. Jsme společnost, jež nabízí prémiové kancelářské a eventové prostory pro firmy všech velikostí od jednotlivců až po firmy o stovkách zaměstnanců. Chtěli jsme nejen ulehčit práci pro webové vyhledávače, ale také odrazit exkluzivní esenci našich prostor a komunity v nich.

Nastupující generace mnohem více než jejich rodiče dbají na životní prostředí, své zdraví a jistou nezávislost.

Dnešní mládež se oproti svým rodičům diametrálně odlišná v tom, jak se vyjadřuje, obléká, stravuje. Preferují jiný způsob komunikace a socializace, osobní hodnoty vnímají jinak. Proč by si pak někdo měl myslet, že budou chtít pracovat ve stejném prostředí v neměnné pracovní době od devíti do pěti a se stále stejnými kolektivem jako jejich rodiče?

Nedávno jsme otevřeli nové centrum Rustonka v Praze 8, kde bude štafeta privátních kanceláří, zasedacích místností, konferenčních prostor i možnosti umístit sem sídlo firmy pokračovat.

Prostory jsme převzali po konkurenčním poskytovateli.

Ušetřil nám tenhle základ práci při budování nového centra? Přečtěte si v článku Týdeníku Euro, kde se dozvíte i to, co je hlavním faktorem při rozhodování umístnění centra, kdo je náš zákazník i o tom, jaký vliv měla pandemie na úspěch společnosti Scott.Weber Workspace.

Další příspěvky

Články z oboruDoporučujeme
07. 09. 2023
Čas čtení 4 min. Coworking je stále populárnější u živnostníků, malých i velkých firem. Co je zdrojem jeho úspěchu…

Děkujeme, že máte zájem.

Teď už jenom stačí, když nám na sebe zanecháte kontakt. 

Pokud ale spěcháte, neváhejte nás kontaktovat na čísle: +420 601 389 500.

Váš tým Scott.Weber Workspace 

Máš zájem o tuto pozici?

Napiš nám něco o sobě



Máš zájem o tuto pozici?


Napiš nám něco o sobě

Pošlete nám životopis