Kariéra ve Scott.Weber

Jedinečné prostředí, kde vás práce bude bavit

Head of Workspace Hospitality

Praha

Scott.Weber Workspace hledá zkušeného a nadšeného lídra, který povede naši transformaci z poskytovatele prémiových pracovních prostor na přední lifestyle hospitality značku. Pokud máte vášeň pro vytváření výjimečných zákaznických zážitků, péči o dokonale fungující a designově dokonalé prostory a jejich úspěšný prodej, pak je tato pozice ideální příležitostí právě pro vás.

Head of Workplace Hospitality představuje klíčovou roli ve strategii Scott.Weber Workspace, zaměřenou na propojení špičkové zákaznické zkušenosti s efektivním generováním příjmů. Tato pozice má na starosti nabídku, prodej a strategický dohled nad fungováním sdílených prostor, eventových služeb a F&B (Food & Beverage) služeb v rámci center s cílem maximalizovat jejich komerční potenciál a zákaznickou zkušenost.

 

Klíčové odpovědnosti:

  • Vedení týmu manažerů: Amenity Manager, F&B Manager, Program & Events Manager, 2x Event Sales Manager.
  • Řízení všech aspektů workplace hospitality: Zajištění bezvadného provozu a výjimečné zákaznické zkušenosti prostřednictvím pečlivé péče o detail, čistotu a pořádek ve všech níže uvedených sdílených prostorech:
    • Eventové prostory, zasedací a konferenční místnosti
    • Wellness zóny (Fitness, Wellness, Play rooms)
    • Kavárny a F&B sekce
    • Sdílené prostory (relaxační zóny, lobby, společenské místnosti, Flexi desk)
    • Podcastová studia
    • Ostatní např. terasy, výstavy, end of trip facilty apod.
  • Řízení nabídky F&B služeb: Vedení baristů a cateringového personálu; odpovědnost za tvorbu atraktivních F&B nabídek a inovací v menu.
  • Aktivní prodej a marketing našich prostor a služeb: Zajištění jejich maximálního využití a růstu tržeb. Podpora osobního a profesního rozvoje klientů, plánování a realizace wellness programů, vzdělávacích akcí a dalších aktivit, které posilují zapojení klientů a přispívají k jejich spokojenosti a produktivitě.
  • Spolupráce s ostatními odděleními: Vytváření konzistentní a pozitivní zákaznické zkušenosti napříč všemi kontaktními body a budování hospitality značky.

Koho hledáme:

  • Odborníka z hotelového prostředí s minimálně 5 let zkušeností v prémiovém hotelnictví, prokazatelnými zkušenostmi v nastavování, organizaci a prodeji zážitkových služeb a péči o perfektně fungující a designově dokonalé prostory, ideálně se zkušenostmi v řízení cateringových služeb na prémiové úrovni.
  • Odborníka z prostředí pořádání a prodeje eventů a zážitkových akcí se se zkušenostmi v řízení cateringových služeb na prémiové úrovni a vysokou orientací na detail, jak je to běžné v prémiových hotelech.
  • Profesionála s důrazem na detail, čistotu a pořádek schopného vytvářet a implementovat programy na zlepšení zákaznické zkušenosti.
  • Lídra, který bude odpovědný za perfektní fungování, vzhled/design a zákaznickou zkušenost našich prostor, stejně jako za jejich nabídku a prodej.
  • Manažera s prokazatelnými zkušenostmi s vedením týmu a zvyšováním tržeb, schopného převzít tým manažerů (Amenity Manager, F&B Manager, Program & Events Manager, Event Sales Manager), nastavit procesy a obchodní model a dosáhnout stanovených cílů.
  • Proaktivní přístup, vynikající komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat napříč odděleními.
  • Výbornou znalost českého a anglického jazyka slovem i písmem.

Co nabízíme:

  • Atraktivní finanční ohodnocení + bonus. Základní mzda pro tuto pozici se pohybuje v rozmezí mezi 100 000 až 110 000 Kč (finální výše závisí na různých faktorech, včetně, ale nejen, pracovních zkušeností, odborných znalostech, dovednostech a profesních kvalifikaci).

  • Pozici v senior managementu společnosti.

  • Balíček firemních benefitů (25 dní dovolené + free days, multisport karta, vzdělávací, sportovní a společenské teambuilding firemní akce a programy).

  • Zázemí dynamické, úspěšné společnosti, lídra v oblasti sdílených kanceláří a coworkingu.

  • Práce v atraktivních moderních kancelářských prostorech.

  • Klíčovou roli v transformaci společnosti na lifestyle hospitality značku.

  • Možnost ovlivnit podobu služeb a zážitků pro naše klienty.

O společnosti:

Scott.Weber Workspace je největším poskytovatelem prémiových flexibilních pracovních prostor v České republice, založený v roce 2009. S 17 atraktivními lokalitami a více než 7 000 pracovními místy na ploše 57 500 m² přinášíme do pracovního prostředí jedinečný prozákaznický přístup a služby srovnatelné s prémiovými hotely.

Jako lídr odvětví pokračujeme v transformaci způsobu, jakým lidé vnímají svůj pracovní den. Naše strategie je shrnuta v mottu: Live Your Workday. Naším cílem je je vytvořit klientům v našich prostorech druhý domov, prostředí, kde jsou osobní naplnění a profesní úspěchy v harmonii, kde se cítí šťastni, inspirováni a spojeni s komunitou podobných profesionálů.

Věříme, že skvělý pracovní den je o skvělém týmu a zajímavých úkolech, které společně řešíte. Hledáme lidi, kteří rádi přicházejí s novými nápady a působí rádi ve spolupracujícím prostředí. Naše hodnotyjsou základem všeho, co děláme:

Lidé na prvním místě.Rosteme společně. Dělej, co je správné. 

 

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyk

Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)

Typ pracovního poměru

Práce na plný úvazek – pracovní smlouva

Děkujeme, že máte zájem.

Naši specialisté vás brzy kontaktují. Věříme, že společně najdeme nejlepší řešení dle vašich potřeb.

Pokud ale spěcháte, neváhejte nás kontaktovat na čísle: +420 723 244 537 .

Váš tým Scott.Weber Workspace 

Máš zájem o tuto pozici?

Napiš nám něco o sobě



Máš zájem o tuto pozici?


Napiš nám něco o sobě

Pošlete nám životopis