Na co se nás často ptáte...
Servisované kanceláře
Zařízené kanceláře jsou připraveny ihned k nastěhování dle vámi zadaných požadavků bez investičních výdajů za nábytek, technologie či personál. V rámci fixní platby za pronájem získáváte:
- možnost využívání plně vybavené kuchyňky s neomezenou konzumací nápojů
- setkávání se na neformálních schůzkách v odpočinkových zónách
- přístup do copycentra
Všechny tyto služby jsou zahrnuty v jedné platbě, včetně poplatků, které byste u tradiční kanceláře platili nad rámec smluvního nájemného – například poplatky za služby k údržbě budovy a prostor, vodné, stočné, elektrická energie, teplo (TUV, vytápění), úklid vnitřních i vnějších prostor, bezpečnost, ostraha budovy, údržba a správa prostor a zařízení, atd.
Jediné, co platíte mimo fixní částku navíc, jsou reálně využité služby (například poštovné či hovorné). Dalším benefitem je tak snadná predikce a udržení předpokládaných výdajů. Veškeré ceny uvedené na webových stránkách nezahrnují DPH.
Jestliže si vyberete naše řešení, můžete ušetřit až 50% v porovnání s tradičními kancelářemi. Spolupráce s námi se vám vyplatí.
Téměř pro každého😊. Naší široké nabídky služeb (Private Office, Office Suite, Private Floor, Daily Office) využívá celé spektrum klientů, jako například:
- začínající podnikatelé
- startupy
- velké společnosti, které se často potýkají s nedostatkem kancelářských prostor
- pobočky zahraniční společností, které nemají dostatečné kapacity na řešení veškerých podpůrných procesů, souvisejících s provozem kancelářských prostor
Zároveň jsme schopni poskytnout dočasné řešení pro dynamicky se rozvíjející společnosti, kterým nabízíme jak krátkodobý pronájem, tak možnost navyšovat či redukovat pronajaté prostory dle jejich aktuálních požadavků a potřeb.
Vytváříme pracovní prostředí, které vám umožňuje věnovat se naplno vašemu podnikání. Prostředí, ve kterém se budete cítit dobře jak vy, tak i lidé okolo vás.
A jak tento koncept funguje?
- První krok je vždy zvolení té lokality, která pro vás bude nejvhodnější.
- Náš obchodní tým vás poté provede zvolenými prostory a probere s vámi veškeré vaše dotazy a požadavky.
- Následně vám bude zaslána smlouva, po jejímž podepsání vás bude kontaktovat community managerka daného centra, aby s vámi dojednala veškeré náležitosti zařízení vaší kanceláře a dalších souvisejících služeb.
V den zahájení nájmu tak vstupujete do prostor, které jsou zcela v souladu s vašimi požadavky. Zároveň také obdržíte vstupní karty, popřípadě klíče nebo čipy, které vám umožňují přístup 24/7.
Coworking
Pro každého, kdo hledá flexibilní pracovní prostředí, které mu umožní minimalizovat vynaložené náklady, maximalizovat efektivitu práce, navazovat kontakty a získávat nové zkušenosti. V současné době nabízíme čtyři různá řešení – Flexi, Hot desk, Business, Day Pass.
Mezi naše klienty patří jak začínající firmy, tak i freelanceři a externisté, kteří pro svou práci potřebují inspirativní prostor.
Díky propojení coworkingu a servisovaných kanceláří vzniká jedinečné místo, které všem našim klientům poskytuje možnost vzájemně se poznat a navázat spolupráci.
Coworking neposkytuje jen prostor na práci, ale přináší s sebou i možnost patřit do jedinečné komunity a účastnit se akcí, které život v ní provázejí.
- Komunita – Stanete se součástí komunity profesionálů, která vás bude inspirovat, bavit, motivovat a posouvat kupředu. Společně dokážete víc.
- Časová flexibilita – Flexibilní podmínky jsou u nás samozřejmostí. Můžete zvolit členství na den, měsíc i rok. Záleží jen na vašich potřebách.
- Zdravé prostředí – Pracujte tam, kde se cítíte příjemně. Zdraví a bezpečí našich klientů je pro nás prioritou číslo jedna.
- IT technologie – Bezkonkurenční informační technologie – moderní bezpečnostní a technologicky vyspělé řešení a ultrarychlá Wi-Fi síť.
- Atraktivní lokality – Vyberte si z pražských lokalit tu, která je vám blízká stylem a atmosférou i dostupností z vašeho domova.
- Rozmanité služby – Jako coworkingový člen máte k dispozici veškeré služby našich kancelářských center. Můžete soustředit jen na svůj byznys.
Veškeré ceny uvedené na webových stránkách nezahrnují DPH.
Sídlo firmy
Sídlo firmy spočívá v pronájmu adresy za účelem jejího zápisu do obchodního rejstříku jakožto sídla společnosti.
Umožňuje tak klientovi využívat prestižní adresy bez nutnosti pronájmu reálných prostor, čímž dochází k výraznému snížení nákladů. V rámci sídla firmy našim klientům dále nabízíme:
- Přeposílání korespondence a zásilek (úschova, přeposílání, skenování dokumentů)
- Pronájem zasedací místnosti za zvýhodněné ceny
- Přesměrování/vyřizování telefonických hovorů
- Související administrativní činnost
Veškeré ceny uvedené na webových stránkách nezahrnují DPH.
Sídlo firmy je zpravidla využíváno při založení nové společnosti nebo pobočky zahraniční firmy, přesunutí sídla stávající společnosti, nebo také v případě, kdy vám vlastník nemovitosti nepovolí zápis sídla.
- Snížení závazků a odpovědnosti klienta vzhledem k transitu rizik na stranu poskytovatele.
- Jednoduchost – Za jeden podpis získáte kompletní balík služeb včetně pronájmu obchodní nebo registrační adresy. Sídlo firmy je nejrychlejší variantou startu podnikání.
- Flexibilita – Zvolíte si lokalitu, dostupnost vždy zaručena, i délku nájmu. Nejste omezeni žádným požadavkem na x-leté smlouvy. Služby lze v průběhu nájmu upravovat dle vašich požadavků.
- Cenově efektivní řešení – Platíte jen za to, co spotřebujete. Můžete kdykoliv skončit a nepřijdete o žádné depozity a jiné náklady.
- Image a prestiž – Není dále třeba mít firmu ve vlastních prostorách nebo na nelukrativní adrese. Prestiž místa zvyšuje image vaší značky. Sídlo firmy vytváří silný dojem na zákazníka.
- Snadný přechod do servisované kanceláře v případě expanze.
Další výhodou sídla firmy je také výrazná úleva od administrativních úkonů, které jsou s provozem vlastní kanceláře spojené. Všechna námi nabízená sídla splňují podmínky, které vyplývají ze současné platné legislativy.
Private office
Servisované kanceláře se těší větší a větší oblibě zejména díky vysoké flexibilitě, minimálním závazkům a cenové efektivitě nájmu.
Mezi hlavní benefity našich kanceláří patří zejména:
- časová úspora – kancelář je připravena k okamžitému užívání
- finanční úspora – servisovaná kancelář vám může snížit náklady až o 50%
- flexibilita termínu a plochy – možnost smlouvy bez dlouhodobých závazků na dobu neurčitou, a také zvýšení či snížení velikosti plochy kanceláří i v průběhu smlouvy
- nejmodernější a nejspolehlivější ICT řešení, která jsou v současnosti dostupná – více v sekci IT SLUŽBY
- profesionální služby – náš vyškolený tým zajišťuje celou škálu služeb od recepčních, telefonních operátorek, osobních asistentek, facility a IT manažera, až po úklidové služby
- pronájem konferenčních a zasedacích místností
- lukrativní adresa – všechna naše centra se nacházejí v atraktivních lokalitách s vynikající dopravní dostupností
- špičkový design – prémiový fit-out našich kanceláří vám poskytuje dokonale reprezentativní prostředí pro práci i obchodní schůzky
S pronájmem servisované kanceláře dále získáváte možnost umístit sídlo své společnosti do budovy business centra zdarma, a to po celou dobu trvání nájmu. Servisované kanceláře vám umožní věnovat se výhradně klíčovým obchodním aktivitám a neztrácet čas činnostmi souvisejícími s vyhledáváním, vyjednáváním a zařizováním pronájmu standardních kanceláří.
Veškeré měsíční výdaje dostanete přehledně uvedené na jedné faktuře. Nemusíte tak skladovat množství faktur a dopočítávat se skutečných nákladů. S námi máte veškeré náklady jasně dané a přehledně vyčíslené. Své náklady si tak můžete na budoucí období přesně spočítat.
Veškeré ceny uvedené na webových stránkách nezahrnují DPH.
Denní kancelář
Chybí vám při vašich cestách do Prahy na jeden či více dní pracovní zázemí? Dopřejte si komfort servisované kanceláře včetně společných prostor na jeden či více dní. Společnost Scott & Weber nabízí denní kanceláře pro jednotlivce i celé pracovní týmy. Klient má přístup do vybavené kuchyňky s občerstvením, relax zóny a reprografického centra na zpracování dokumentů.
Pronájem denních kanceláří je určen všem, kteří při svém cestování potřebují klid na svou práci a nemají vlastní pracovní zázemí. Velkou výhodou této služby je krátká objednací lhůta. Dnes zavoláte a zarezervujete, zítra už můžete v klidu pracovat.
- Denní pronájem plně vybavené klimatizované kanceláře v provozní době recepce vybraného centra
- Prostor pro uložení osobních předmětů a dokumentů.
- Připojení k internetu (wifi nebo pevné).
- Obsloužení vašich klientů profesionálními recepčními centra.
- Neomezená konzumace nápojů (káva, čaj, mléko, voda) ve vybavené kuchyňce centra.
- Přístup do relax zóny pro neformální schůzky.
- Možnost využití reprezentativních konferenčních místností za zvýhodněnou cenu.
- Přístup do copy centra vybavené síťovým multifunkčním zařízením pro tisk/kopírování/skenování.
Zasedací a eventové prostory
Sháníte pro vaši akci či jednání jedinečné místo, které návštěvníkům zaručí maximální komfort a nezapomenutelný zážitek? U nás máte na výběr z 50 originálních prostor různých velikostí v nejatraktivnějších pražských lokalitách. Reprezentativní zasedací místnosti jsou vybaveny nejmodernější AV technologií s kapacitou až 400 lidí. Rádi se o vše postaráme na klíč, a to včetně občerstvení či obsluhy.
Veškeré ceny uvedené na webových nezahrnují DPH.
Naše prostory jsou k dispozici i pro zájemce, kteří nejsou členy Scott.Weber. Neváhejte nás kontaktovat a my vám rádi vytvoříme individuální nabídku dle vašich požadavků.
V případě zájmů o individuální nabídku či prohlídku prostor nás prosím kontaktujte na emailu sales@scottweber.cz.