Dotýkají se vašeho podnikání změny zákoníku práce? Zákoník práce je právní norma, před kterou nemůže zavírat oči žádný podnikatel. Protože letošní novela přinesla zásadní změny v několika oblastech, připravili jsme pro vás semináře, které vám pomůžou se v nich orientovat a vztahy se zaměstnanci adekvátně nastavit. V pořadí již druhý seminář se věnuje zejména tématu homeoffice.
Jednotlivá témata:
HOME OFFICE
- nastávající právní úprava homeoffice
- nastavení homeoffice v praxi
- BOZP
- zadávání práce a evidence pracovní doby ve vztahu k homeoffice
- rozvrhování směn
- kdo má na homeoffice nárok
- povinnost náhrady nákladů spojených s výkonem práce z domova a jejich výpočet
- náležitosti dohody
INFORMAČNÍ POVINNOST ZAMĚSTNAVATELE
- nové povinnosti zaměstnavatele na úseku informování zaměstnance
- lhůty pro informování
- sankce v případě nedoložení informování zaměstnance
KRATŠÍ PRACOVNÍ DOBA
- nárok na kratší pracovní dobu u specifické skupiny zaměstnanců
- obnovení původních podmínek
- forma žádosti a zamítnutí
DALŠÍ ZMĚNY
- přesčasy ve zdravotnictví
- nepřetržitý odpočinek
Nezůstávejte v nejistotě! Přijďte se připravit na novinky v zákoníku práce. Svou účast, prosím, potvrďte na e-mailové adrese: port@scottweber.cz.