Kariéra ve Scott.Weber

Jedinečné prostředí, kde vás práce bude bavit

Praha 

Scott.Weber Workspace je největší poskytovatel nabízející pronájem flexibilního pracovní prostředí a coworkingu, provozující 12 prémiových pražských kancelářských center. Nabízíme inovativní řešení kanceláří, atraktivní design a nadstandartní péči o naši komunitu všem typům klientů – od coworkingu pro jednotlivce, začínající start-upy, servisu plně vybavených kanceláří pro menší firmy až po privátní kancelářská řešení na klíč pro velké korporace se stovkami zaměstnanců.

Scott.Weber – místo, kde se práce stane zážitkem.

Hledáme odborníka v oblasti provozního řízení podpůrných procesů firmy, který zajistí plynulý provoz a správu našich 12 pražských kancelářských center a dodání těch nejlepších podpůrných služeb pro komunitní týmy pečující o naše klienty sdílených kanceláří a coworkingu v takovém rozsahu a v takové kvalitě, abychom mohli dostát svému mottu: “Navrhujeme, vytváříme a provozujeme pracovní prostory, kde se práce stane zážitkem”.

Abyste v této pozici uspěli, je třeba disponovat praktickými zkušenostmi komplexního facility managementu, rozumět moderním technologiím, systémům i energetické problematice moderních kancelářských budov i nákladové problematice nájemních smluv, zvládnout reprezentovat společnost před managementem budovy, zvládnout zajistit správu majetku i služby centrálního nákupu.

Co Vás čeká:

  • Zajištění plynulého provozu našich 12 lokalit sdílených kanceláří a coworkingu o celkové kapacitě 4.000+ pracovních míst.
  •  vedení přímých podřízených v oblasti facility managementu a centrálního nákupu, nepřímé řízení a koordinace property manažerů a facility manažery na všech 12 pobočkách.

  •  zajištění facility služeb (hard & soft), údržby, opravy, správy majetku firmy, zajištění kontrol nemovitostí, vybavení a zařízení vyplývajících ze všech smluvních vztahů

  • zodpovědnost při řešení mimořádných situací v objektech

  • zajištění aktivní podpory pro lokální komunity týmy na centrech, průběžné vylepšování služeb, zdokonalování provozních postupů, školení a intenzivní komunikace s klienty, s komunity týmů a s finančním oddělením

  • správa nájemních smluv, kontrola provozních poplatků i přímých spotřeb s velkým důrazem na energetický management tj. pravidelnou kontrola a optimalizaci spotřeby center.

  • Procurement & Sourcing – centrální nákup, zpracování cenových nabídek, výběrové řízení, rozvoj a udržení kvality dodavatelů

  • Workplace / Floorplan management, nákup kancelářského nábytku a vybavení do sdílených zon, set-up, sklady.

  • zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci tj PO, BOZP. CCTV, ACS, PCO pro fyzickou bezpečnost, zpracování postupů pro řešení nouzových a havarijních incidentů

  • zajištění menších fit-out stavebních úprav, řízení investičních akcí provozního rozsahu.

  • spolupráce při otvírání nových lokalit, vybavení centra nábytkem, dekorace, atypy, zaškolení nového personálu, nastavení fungování facilities a centralizovaných služeb.

  • pravidelný reporting

 Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • min. 3 roky zkušenosti z řízení v oblasti Facility Managementu (ideálně kancelářských budov).· znalost

  • základních oblastí spadajících do Facility Servisu – hard and soft FM

  • znalost Property a Asset managementu vítána

  • orientace v problematice nájemních smluv velkou výhodou

  • specialista na provozní náklady v B2B, provozní poplatky a zejména oblast přímých měřitelných energií

  • samostatnost, důslednost a flexibilita

  • umění nalézat řešení

  • zkušenosti s řízením menších projektů

  • velmi dobré komunikační dovednosti

  • pokročilá znalost anglického jazyka – slovem i písmem (nutností)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí dynamické, úspěšné společnosti, lídra v oblasti sdílených kanceláří a coworkingu
  • možnost naučit se něco nového a posunout se dál
  • práce v moderních kancelářích v Karlíně
  • atraktivní finanční ohodnocení
  • balíček firemních benefitů (25 dní dovolené, plně hrazená multisport karta, 3 sickdays, firemní akce, flexibilní pracovní doba, výborná káva a občerstvení na pracovišti)

nástup možný ihned

 

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyk

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Typ pracovního poměru

Práce na plný úvazek – pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, Školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce


Proč Scott.weber

Co si u nás zamilujete

Děkujeme za Váš zájem.

Máte zájem o zkušební den zdarma nebo o prohlídku? Stačí, když nám zanecháte níže své údaje. 

Pokud ale spěcháte, neváhejte nás kontaktovat na čísle: +420 601 389 500.

Váš tým Scott.Weber Workspace 

Máš zájem o tuto pozici?


Napiš nám něco o sobě

Pošlete nám životopis