Kariéra ve Scott.Weber
Jedinečné prostředí, kde vás práce bude bavit
Praha
Scott.Weber Workspace je největší poskytovatel nabízející pronájem flexibilního pracovní prostředí a coworkingu, provozující 12 prémiových pražských kancelářských center. Nabízíme inovativní řešení kanceláří, atraktivní design a nadstandartní péči o naši komunitu všem typům klientů – od coworkingu pro jednotlivce, začínající start-upy, servisu plně vybavených kanceláří pro menší firmy až po privátní kancelářská řešení na klíč pro velké korporace se stovkami zaměstnanců.
Scott.Weber – místo, kde se práce stane zážitkem.
Hledáme odborníka v oblasti provozního řízení podpůrných procesů firmy, který zajistí plynulý provoz a správu našich 12 pražských kancelářských center a dodání těch nejlepších podpůrných služeb pro komunitní týmy pečující o naše klienty sdílených kanceláří a coworkingu v takovém rozsahu a v takové kvalitě, abychom mohli dostát svému mottu: “Navrhujeme, vytváříme a provozujeme pracovní prostory, kde se práce stane zážitkem”.
Abyste v této pozici uspěli, je třeba disponovat praktickými zkušenostmi komplexního facility managementu, rozumět moderním technologiím, systémům i energetické problematice moderních kancelářských budov i nákladové problematice nájemních smluv, zvládnout reprezentovat společnost před managementem budovy, zvládnout zajistit správu majetku i služby centrálního nákupu.
Co Vás čeká:
- Zajištění plynulého provozu našich 12 lokalit sdílených kanceláří a coworkingu o celkové kapacitě 4.000+ pracovních míst.
vedení přímých podřízených v oblasti facility managementu a centrálního nákupu, nepřímé řízení a koordinace property manažerů a facility manažery na všech 12 pobočkách.
zajištění facility služeb (hard & soft), údržby, opravy, správy majetku firmy, zajištění kontrol nemovitostí, vybavení a zařízení vyplývajících ze všech smluvních vztahů
zodpovědnost při řešení mimořádných situací v objektech
zajištění aktivní podpory pro lokální komunity týmy na centrech, průběžné vylepšování služeb, zdokonalování provozních postupů, školení a intenzivní komunikace s klienty, s komunity týmů a s finančním oddělením
správa nájemních smluv, kontrola provozních poplatků i přímých spotřeb s velkým důrazem na energetický management tj. pravidelnou kontrola a optimalizaci spotřeby center.
Procurement & Sourcing – centrální nákup, zpracování cenových nabídek, výběrové řízení, rozvoj a udržení kvality dodavatelů
Workplace / Floorplan management, nákup kancelářského nábytku a vybavení do sdílených zon, set-up, sklady.
zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci tj PO, BOZP. CCTV, ACS, PCO pro fyzickou bezpečnost, zpracování postupů pro řešení nouzových a havarijních incidentů
zajištění menších fit-out stavebních úprav, řízení investičních akcí provozního rozsahu.
spolupráce při otvírání nových lokalit, vybavení centra nábytkem, dekorace, atypy, zaškolení nového personálu, nastavení fungování facilities a centralizovaných služeb.
pravidelný reporting
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
min. 3 roky zkušenosti z řízení v oblasti Facility Managementu (ideálně kancelářských budov).· znalost
základních oblastí spadajících do Facility Servisu – hard and soft FM
znalost Property a Asset managementu vítána
orientace v problematice nájemních smluv velkou výhodou
specialista na provozní náklady v B2B, provozní poplatky a zejména oblast přímých měřitelných energií
samostatnost, důslednost a flexibilita
umění nalézat řešení
zkušenosti s řízením menších projektů
velmi dobré komunikační dovednosti
pokročilá znalost anglického jazyka – slovem i písmem (nutností)
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí dynamické, úspěšné společnosti, lídra v oblasti sdílených kanceláří a coworkingu
- možnost naučit se něco nového a posunout se dál
- práce v moderních kancelářích v Karlíně
- atraktivní finanční ohodnocení
- balíček firemních benefitů (25 dní dovolené, plně hrazená multisport karta, 3 sickdays, firemní akce, flexibilní pracovní doba, výborná káva a občerstvení na pracovišti)
nástup možný ihned
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Typ pracovního poměru
Práce na plný úvazek – pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, Školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Co si u nás zamilujete
Inspirativní pracovní prostředí
Designové originální prostory pro vaši práci. Moderní zasedací místnosti pro vaše schůzky. Příjemné relax zóny pro váš odpočinek.
Skvělá dostupnost
Všechny Scott.Weber centra se nacházejí v perfektně dostupných pražských lokalitách v blízkosti MHD.
Terasy a zahrady
Centra nabízejí nejen krásné interiéry, ale také oázy klidu pod širým nebem. Terasy vysoko nad městem i zahrady ve vnitrobloku.
Seberealizace
Scott.Weber je dynamickou firmu. Stále se budete vzdělávat, rozvíjet své dovednosti a získávat nové zkušenosti.
Komunita
Stanete se součástí komunity inspirativních osobností a odborníků z nejrůznějších oborů. Získáte osobní a profesionální rozvoj.
Možnost růstu
Karierní růst v případě oboustranné spokojenosti je u nás samozřejmostí. Stále se rozvíjíme a vy můžete růst společně s námi.